Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Димитрові Донецької області  надання громадянам  послуг здійснюється за принципом «єдиного вікна», а саме:

 

         Через вікно № 1:

  • оформлення документів для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв`язку зі смертю пенсіонера;
  • видача довідок про розмір пенсії;
  • оформлення документів для виплати пенсії при виїзді пенсіонера за кордон;
  • прийом документів про зміну адреси та способу виплати пенсії;
  • щодо утримань з пенсії;
  • прийом заяв щодо поновлення виплати пенсій;
  • прийом заяв щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення;

-   надання консультацій з питань пенсійного забезпечення.

         Через вікно № 2:

  • прийом документів для проведення перерахунку пенсій;
  • прийом документів про звільнення з роботи;
  • прийом документів про запит пенсійної справи при переїзді до м. Мирнограду;
  • видача копій документів з пенсійної справи за заявами пенсіонерів;
  • прийом заяв щодо поновлення виплати пенсій;
  • прийом заяв щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення;

-   надання консультацій з питань пенсійного забезпечення.

 

         Через вікно № 3:

          -  прийом документів для призначення пенсії;

          -  видача довідок про загальний стаж роботи;

          -  прийом документів від військовослужбовців;

          - прийом документів на комісію щодо підтвердження пільгового стажу по ліквідованим підприємствам;

           -  видача довідок про розмір пенсії;

  • прийом заяв щодо поновлення виплати пенсій;
  • прийом заяв щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення;

-   надання консультацій з питань пенсійного забезпечення.

У кабінеті № 113:

           - прийом письмових звернень громадян;

           - прийом заяв для реєстрації на Веб – порталі Пенсійного фонду                     України

         -  видача індивідуальних відомостей про застраховану особу (за                          формами ОК5, ОК7);

         - видача пенсійного посвідчення;

            -    видача довідок про розмір пенсії;

  • прийом заяв щодо поновлення виплати пенсій;
  • прийом заяв щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення;

-   надання консультацій з питань пенсійного забезпечення.

          

         Також консультації можна отримати:

  • за телефоном «гарячої лінії»  6-44-15;
  • за допомогою скайп - зв`язку (щочертерга), логін -dimitrov;

 у агентському пункті управління ( м-н Молодіжний,37Б, 2 поверх, кабінет№3, у другий та четвертий вівторок місяця з 8-00 до 12-00).

Новости

Новости RSS