Інформація щодо видачі довідки про взяття на облік

ДОРОЖНЯ КАРТА

  особам, які переміщується з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення та надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

 

  1. Видача довідки про взяття на облік  особи, яка переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення

 

Відповідно до пункту 1 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення анти- терористичної операції, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО або змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, і перемістилися в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі.

 

Як отримати довідку та хто її видає.

 

Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських районних у містах рад.

Для отримання довідки про взяття на облік неповнолітніх дітей, які переміщуються без батьків або членів сім’ї, заява подається їх опікуном чи піклувальником або законним представником.

Для отримання довідки необхідно:

-подати заяву;

-пред’явити: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, іноземець або особа без громадянства пред’являє паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу.

Термін дії довідки становить шість місяців з моменту її видачі.

Димитровське відділення Головного управління державної міграційної служби України в Донецькій області проставляє у довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відмітку про реєстрацію місця проживання.

Довідка видається у день подання заяви безоплатно.

 

Підстави відмови у видачі довідки:

 

- відсутні обставини, що спричинили переміщення особи з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції;

- втрачено або викрадено документи, що посвідчують особу, яка переміщується, та підтверджують громадянство України, до їх відновлення.

 

  1. Надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» запроваджено щомісячну адресну допомогу переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

 

Кому надається грошова допомога.

 

Грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, а також стоять на обліку в управлінні соціального захисту  населення.

 

Хто призначає і виплачує грошову допомогу.

 

Призначення та виплату грошової допомоги здійснює управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) за заявою уповноваженого представника сім’ї.

 

 

 На який термін надається грошова допомога.

 

Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більше ніж шість місяців. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім’ї  про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період.

           

У якому розмірі надається грошова допомога.

 

Грошова допомога надається у таких розмірах:

- для непрацездатних осіб (пенсіонери, діти) — 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

- для  інвалідів — 949 гривні на одну особу (члена сім’ї);

- для працездатних осіб — 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень. 

Перелік документів для призначення грошової допомоги:

- заява;

- копія свідоцтва про одруження;

- копії свідоцтв про народження дітей;

- письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;

- згода на обробку персональних даних.

 Яким чином виплачується грошова допомога.

Грошова допомога перераховується управлінням соціального захисту населення на рахунок в установі уповноваженого банку.

ВАЖЛИВО

Особам працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання допомоги у встановлених розмірах на наступний період особи працездатного віку мають працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості.

Якщо працездатний член сім’ї протягом двох місяців не працевлаштувався, або перебуває у трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції і фактично не працює, розмір допомоги для цих осіб на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період – припиняється.

Новости

Новости RSS