Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг у м.Мирнограді

Інформація щодо  роботи Центру надання адміністративних послуг

у м.Мирнограді

Робота з прийому суб’єктів звернень через Центр надання адміністративних послуг у м. Мирнограді розпочата 01 липня 2013 року. 

До 2016 року  в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 70 видів послуг.У зв’язку із проведеною реформою по децентралізації влади перелік послуг, які надаються міською радою, збільшився на 39 видів послуг.

Рішенням Димитровської міської ради від 09.11.2016   № VII/19-9  затверджено 109 адміністративних послуг, надання яких передбачено через ЦНАП  у  м. Мирнограді.

Станом на 01.09.2017 року Центром фактично надається 92 видів послуг.

З переліком адміністративних послуг можливо ознайомитись на сайті міської ради.

              Міською радоюприйнято рішення щодо забезпечення здійснення на території міської ради повноважень делегованих державою  у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, реєстрації прав на нерухоме майно та реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,

- з 01.11.2016 адміністраторами ЦНАП приймаються документи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З грудня 2016 року через Центр надання адміністративних послуг у   м. Мирнограді надаються адміністративні послуги   у сфері державної реєстрації громадських формувань.

- з 01.06.2017 у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання         фізичних осіб;

Протягом 2017 року  адміністраторами Центру:

-  зареєстровано 3011 звернень, що в 1,6 рази більше ніж за 2016рік;

-  видано 2939результатів послуг,що в 1,4 рази більше ніж за 2016рік;

- за отриманням консультацій до Центру звернулось 1650 суб’єктів.

Найбільша кількість звернень приходиться на період серпня місяця 2017 року,а саме -  480 звернень.

            Одним із пріоритетних напрямків роботи Мирноградської міської ради є реалізація інфраструктурних проектів.

 Враховуючи сучасні вимоги до діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Мирнограді та перспективи подальшого створення Мирноградської об’єднаної громади розроблено  проект розбудови Центру надання адміністративних послуг у м. Мирнограді,який був розглянутий Європейським інвестиційним банком.

Проектом передбачається  реконструкція будівлі колишнього гуртожитку на м-н Молодіжний,буд.37-Б, яка знаходиться в найбільш заселеній частині міста з розвиненою інфраструктурою та транспортною розв’язкою, в результаті проведення якої, збільшиться корисна площа приміщення та надасть можливість розмістити  в одній будівлі  Центр надання адміністративних послуг у м. Мирнограді, та всі структурні підрозділи Виконавчого комітету Мирноградської міської ради, пов’язані з наданням юридичним та фізичним особам адміністративних послуг.

       Постійно проводиться моніторинг наданих адміністративних послуг, за результатом якого можливо зробити висновок,що із відкриттям Центрунадання адміністративних послуг у м.Мирнограді покращилась якістьнадання адміністративних послуг,скоротились часові затрати на їх отримання. В першу чергу це пов’язано з тим, що процедура отримання адміністративних послуг  стала більш прозорою та доступною.

       Центрнадання адміністративних послуг у м.Мирнограді чекає своїх відвідувачів  щоденно крім суботи та неділі за  адресами: м.Мирноградвул.Центральна,9 каб.8,15, та м-н Молодіжний,37Б, каб.4,5.

 

 

Загружаем курсы валют от minfin.com.ua