Центр надання адміністративних послуг у м.Мирнограді

 

      Для забезпечення можливості отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщенні за принципом «єдиного вікна» у чітко визначені строки та з мінімальним витратами часу   рішенням Димитровської міської ради від 12.06.2013  №VI/57-4 утворений Центр надання адміністративних послуг у м.Димитрові (з 13.07.2016 - Центр надання адміністративних послуг у м.Мирнограді на підставі рішення Мирноградської міської ради від 13.07.2016 №______), який є структурним підрозділом  виконавчого комітету  Мирноградської міської  ради.

     Центр надання адміністративних послуг у м.Мирнограді,  розпочав діяльність з 1 липня 2013 року.

 

     В роботі Центру приймають участь 12 суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

    Основними завданнями  Центру надання адміністративних послуг  м. Мирнограді є: 

 

  • - запровадження сучасних форми надання адміністративних послуг тапідвищення якості їх надання;
  • - мінімізація корупційної складової за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів;
  • - забезпечення вільного доступу суб’єктами господарювання та населення до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг;
  • - удосконалення взаємодії виконавчих органів міської ради, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом «організаційної єдності».

 

 

Часто задаваемые вопросы:
  1. Здравствуйте. Дайте реквизиты и укажите размер оплаты админ.услуги по одновременной снятии и постановки регистрации места жительства. И еще, пожалуйста подскажите, в квитанции, в назначении платежа что указывать - снятие с регистрации места проживания или постановку, если оформляется все одновременно, по заявлению форма додатка 11 правил? Спасибо. С уважением, Андрей.
  2. Здравствуйте. Дайте реквизиты и укажите размер оплаты админ.услуги по одновременной снятии и постановки регистрации места жительства. И еще, пожалуйста подскажите, в квитанции, в назначении платежа что указывать - снятие с регистрации места проживания или постановку, если оформляется все одновременно, по заявлению форма додатка 11 правил? Спасибо. С уважением, Андрей.
  3. Здравствуйте. Дайте реквизиты и укажите размер оплаты админ.услуги по одновременной снятии и постановки регистрации места жительства. И еще, пожалуйста подскажите, в квитанции, в назначении платежа что указывать - снятие с регистрации места проживания или постановку, если оформляется все одновременно, по заявлению форма додатка 11 правил? Спасибо. С уважением, Андрей.
  4. Здравствуйте. Дайте реквизиты и укажите размер оплаты админ.услуги по одновременной снятии и постановки регистрации места жительства. И еще, пожалуйста подскажите, в квитанции, в назначении платежа что указывать - снятие с регистрации места проживания или постановку, если оформляется все одновременно, по заявлению форма додатка 11 правил? Спасибо. С уважением, Андрей.
  5. Зравствуйте. А правда ли, что на перепланировку квартиры мне нужно разрешение исполкома?
    1. Здравствуйте. Согласно ст.100 Жилищного Кодекса Украины (в редакции Закона № 191-VIII (191-19) от 12.02.2015) Выполнение нанимателем работ из переоборудования и перепланировки жилого дома и жилого помещения, которые не предусматривают вмешательство в несущие конструкции и/или инженерные системы общего пользования, не нуждаются в получении документов, которые дают право на их выполнение. После завершения отмеченных работ введения объекта в эксплуатацию не требуется. Если Вы все таки задеваете несущие конструкции для получение разрешения Вам необходимо подать пакет документов согласно перечню который Вы сможете посмотреть по ссылке https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fdimitrov-rada.gov.ua%2Fuploads%2Fmaterials%2F2013%2F10%2F23%2F202%2Fnadannya_dozvolu_na_pereplanuvannya_i_pereobladnannya_jilih_budinkiv_jilih_i_nejilih_primishchen_u_jilih_budinkah.docx или зайдя на главную страницу Центра оказания административных услуг, нажав слева в перечне #Віділ архітектури, містобудування та земельних відносин#, затем на ссылку с названием административной услуги, а именно #Надання дозволу на перепланування і переобладнання жилих будинків, жилих і нежилих приміщень у жилих будинках#, где в пункте 2 будет виден перечень документов для получения соответствующего разрешения. Подача пакета документов осуществляется по адресу ул.Артема,9, кабинет №8 или №15.

Все вопросы.

Чтобы задать вопрос необходимо авторизироватся на сайте.